Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine LesLes so pripravljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Z registracijo v spletni trgovini LESLES in s potrditvijo naročila izjavljate, da se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine LesLes.
Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Ponudnik se sam odloča o primernosti naročila in v primeru nezmožnosti lahko naročilo odkloni in kupcu vrne plačilo. Pogodba sklenjena med ponudnikom in kupcem bo shranjena v arhivu podjetja LesLes. V primeru, da kupec želi ali potrebuje dodaten izvod pogodbe, mu jo podjetje LesLes lahko ponovno dostavi po e-pošti. Po zaključku nakupa boste na e-pošto prejeli potrditev o naročilu z vsemi podrobnostmi.
V spletni trgovini poiščete izdelke in nadaljujete nakup s klikom na povezavo »V košarico«. V košarici najprej izberete želeno količino posameznih izdelkov. Nadaljujete z vnosom osebnih podatkov (ime, priimek, naslov za dostavo, naslov za račun, e-pošta, telefonska številka, način dostave). S klikom na gumb »Potrdi in oddaj naročilo« bo vaše naročilo oddano.
Možno je naročanje pohištva po meri, s pomočjo konfiguratorja. Izberete med danimi možnostmi, vpišete željene mere in ostale postavke in zaključite naročilo.
Vsakršne spremembe naročila za pohištvene kose naročene s pomočjo konfiguratorja (pohištvo po meri) so preko telefonskega klica možne najkasneje v 48 urah po oddanem naročilu. Kasnejše reklamacije niso možne.
S plačilom potrjujete mere in dimenzije pohištva.Kasnejših reklamcij ne upoštevamo.
Pohištva izdelanega s pomočjo konfiguratoraj ni možno vračati ali menjati za druge izdelke.
Ob montaži sestavljenih in razstavljenih pohištvenih kosov je potrebno upoštevati navodila in mnenje strokovno usposobljene osebe. Zaradi varnosti in boljše stabilnosti pohištvenih kosov je le-te potrebno pravilno pričvrstiti. Podjetje LesLes ne odgovarja za nastalo škodo ob nestrokovni montaži ali poškodbi pohištvenih elementov.
Vse cene v spletni trgovini LesLes so dokončne, glede na dan naročila in že vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kljub trudu, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, brez da bi lahko kupec uveljavljal kakršen koli zahtevek iz naslova povrnitve škode ali drugačne vrste nadomestila ali plačila. V teh primerih bo spletna trgovina LesLes poskušala ponuditi kupcu rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Pohištveni kos naročen s pomočjo konfiguratorja, gre v izdelavo, po izvedenem nakazilu.
V primeru, da ste naročili izdelke, ki jih zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odposlati v objavljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V primeru, da gre za pohištveni kos naročen s pomočjo konfiguratorja v spletni trgovini, je plačilo možno le po predračunu ali s plačilno kartico pred začetkom izdelave. Pohištveni kos gre v izdelavo šele po prejetem nakazilu.
Ponudnik bo odposlal pošiljko izdelkov, ki so na zalogi v roku 3 - 5 delovnih dni od prejema naročila oziroma od prejetega plačila po predračunu. Dobavni rok izdelkov po naročilu velja na podlagi dogovora med ponudnikom in naročnikom. V primeru težav ponudnika s pravočasno oddajo pošiljke je ponudnik o tem dolžan obvestiti naročnika in se z njim dogovoriti za podaljšanje roka dostave, zamenjavo izdelka ali prekinitvi naročila.
V primeru, da gre za pohištveni kos narejen s pomočjo konfiguratorja v spletni trgovini je dostavni rok za izdelek od 15 do 30 delovnih dni.
V primeru višje sile ali povečanega obsega dela, si pridržujemo pravico do podalšanja roka ali storniranja že naročenih izdelkov.
V primeru, da bi prišlo pri dostavi do zamud, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte ali telefonske številke.
Dostavo naročenih izdelkov za nas izvaja Pošta Slovenije. Če vas ob dostavi ni na naslovu, navedenem pri potrditvi naročila, bo podjetje Pošta Slovenije na istem naslovu pustilo obvestilo o prispelem paketu. V kolikor paketa ni možno vročiti (npr. napačen naslov), bo Pošta Slovenije paket brez obvestila vrnila pošiljatelju.
Strošek dostave ni vključen v ceno izdelkov in se obračuna posebej.
V primeru, da gre za naročilo v spletni trgovini, ki presega znesek 799 €, je dostava brezplačna.
Brezplačna je tudi dostava za pohištvene kose narejene s pomočjo konfiguratorja, ki presegajo znesek 1399 €.
Vsa dostava podjetja LesLes se izvaja izključno v Republiki Sloveniji.
Pri poslovanju spletne trgovine LesLes upoštevamo Zakon o davčnem potrjevanju računov. Vsak račun, ki ni plačan z neposrednim nakazilom na transakcijski račun ponudnika, to je podjetja, ki je lastnik spletne trgovine LesLes, je davčno potrjen.
Podrobnosti o popisu poslovnih prostorov, dodelitev njihovih oznak ter pravila o dodeljevanju zaporednih številk računov so zapisana v internem aktu, sprejetem 31. 12. 2015 in veljavnem od 2. 1. 2016.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) lahko naročene izdelke, kupljene po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko spleta), brez razloga vrnete v roku 15 dni. Skladno z določilom 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) lahko kupec v petnajstih (15) dneh od dneva sklenitve pogodbe sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, ne da bi za to navedel razlog. V primeru, da je prodajalec izdelek že odposlal, začne teči petnajstdnevni rok, v katerem lahko kupec od pogodbe odstopi od dneva, ko je prejel naročene izdelke.
Kupljene izdelke mora kupec v teh primerih prodajalcu vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini, brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo. V tem primeru vse morebitne stroške vračila krije kupec.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od vrnitve blaga.
Naslov za vračilo kupljenega blaga je Jure Roblek, s.p., Goriče 43, 4204 Golnik.
Na željo kupca lahko kupnino delno ali v celoti upoštevamo kot dobropis pri morebitnem drugem nakupu.
V primeru, da gre za izdelek narejen s konfiguratorjem (pohištvo po meri), izdelka ni možno vračati in terjati vračila plačila.
Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete na e-naslov info@lesles.si
Kupec lahko izdelke reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki so potrebni za njegovo normalno uporabo ali če nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil ali če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko izdelke reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije, uveljavlja zahtevke iz naslova odgovornosti za stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec zahteva popravilo ali zamenjavo izdelka. Menjave so možne le za izdelke, ki niso bili odprti, v njih ne manjka vsebina ali kažejo drugih znakov odprtja.
Kupec lahko reklamirane izdelke vrne tako, da ga na stroške kupca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite izdelke vrniti na naše stroške se o tem najprej dogovorite preko e-naslova info@lesles.si. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če gre za izdelek naročen s pomočjo konfiguratorja (pohištvo po meri) kasnejše reklamacije in vračanje pohištvenih kosov ni možno.
V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko odnesete na najbližjo izpostavo v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Upravljalec spletne trgovine si prizadeva za ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov na spletni strani LesLes. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na e-naslov info@lesles.sia
Podjetje ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh. Objavljene fotografije in skice so lahko simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Vzorce barv lahko v fizični obliki vidite na sedežu podjetja, na naslovu Goriče 43, 4204 Golnik.